La setmana passada, l’alumnat de 6è de primària vam rebre la visita d’una experta en prevenció de bullying i convivència de l’Ajuntament de Sitges.

En aquesta xerrada vam parlar sobre les relacions entre les persones en els grups escolars, quins conflictes hi apareixen, quins rols adopta cada persona, etc.

També vam parlar del fenomen del bullying. A través d’una dinàmica, vam dramatitzar diferents situacions quotidianes per tractar d’identificar els rols de les persones i les accions pròpies de l’assetjament escolar.

Va ser una xerrada molt interessant ja que també vam poder reflexionar i connectar amb les pròpies experiències i parlar sobre quines accions podem fer per pervenir situacions d’assetjament a l’escola o a altres espais.