Durant les darreres setmanes, els i les alumnes de 4t de primària hem estat aprenent a realitzar un còmic pas a pas.

En primer lloc, hem seguit un guió per pensar i preparar la narració i a les videotrucades hem treballat quina estructura té el còmic i els seus elements principals.

Desprès ens hem anat esforçant per fer cadascú el seu còmic, fent els dibuixos de cada vinyeta i escrivint els diàlegs a les bafarades.

Finalment, aquí us deixem una petita mostra d’alguns còmics que hem realitzat:

A cinquè de primària, els i les alumnes hem estat treballant al voltant del tema de la llum i el so.

Desprès d’aquest treball i donades les circumstàncies, hem decidit fer una fira de mostra d’experiments en línia i hem compartit els que hem fet amb els companys i companyes. Ha estat genial!

Aquí us deixem una mostra d’alguns dels experiments que hem realitzat des de casa:

A sisè de primària, ens hem endinsat en el món de la geometria.

Desprès de fer un treball en línia dels cossos geomètrics i les seves característiques, hem anat treballant la relació d’aquests cossos amb l’espai i com calcular la superfície que n’ocupen.

Hem après les fórmules dels diferents cossos i hem calculat superfícies d’objectes i espais de la nostra vida quotidiana.

Finalment, hem construït diferents cossos geomètrics i hem realitzat diferents composicions diverses, que simulen o no situacions o objectes de la vida quotidiana.

Us deixem una petita mostra de les nostres creacions: