Aquesta setmana l’alumnat de quart hem estat treballant entorn les criatures mitològiques.
Hem fet una recerca a partir d’un llistat proposat de les criatures que provenen de la cultura popular catalana, tot i que algun de nosaltres ha volgut buscar més enllà i ha inclòs d’altres que segur que les coneixeu.
A partir d’aquests fantàstics éssers, anirem endinsant-nos en el bestiari.
Al final d’aquesta publicació podreu veure algun dels dibuixos que hem fet, explicant quina criatura era i quin era el seu propòsit.
Per una altra banda, a sisè, hem estat aprenent alguns termes clau sobre el color d’una manera diferent, perquè a vegades la teoria s’aprèn millor amb la pràctica.
Amb un programa d’edició d’imatges anomenat PIXLR, hem editat una mateixa foto de 5 maneres diferents, creant un collage i veient les possibilitats que ens ofereix aquest tipus d’eines digitals.
Aquí us deixem una petita mostra.