Des de fa uns mesos, a l’escola tenim el plaer de tenir entre nosaltres a l’Emma King. L’Emma, originària d’Astoria Oregon, als Estats Units, va arribar a principi de curs per fer una estada pedagògica de tot un any a casa d’una de les nostres alumnes de 1r de Batxillerat, l’Anna Matos.

Aquesta estada li permet conèixer una nova cultura, dominar millor la llengua castellana i és valorada per als seus estudis superiors.

A l’escola assiteix a gairebé totes les assignatures de 1r de Batxillerat, però també ens dóna un cop de mà a l’assignatura d’anglès i d’optativa d’anglès de 1r i 2n d’ESO fent d’auxiliar de conversa per a petits grups d’alumnes. Recentment, també s’ha unit a la classe de lectura de castellà de 2nESO com a oient per tal de practicar la comprensió oral i escrita a partir de la lectura del llibre que treballem aquest trimestre.

Welcome to our school, Emma!