Els alumnes de 2n ESO han començat un projecte d’intercanvi de reptes tecnològics amb l’alumnat de l’escola Maaloevhoej Skole de Copenhaguen a Dinamarca.
Els alumnes s’han trobat per videotrucada en petits grups. S’han presentat tots els membres i han fet un petit tour per ensenyar l’escola a través de la càmera. Els companys danesos han fet el mateix.
Al final de la trobada els grups s’han llençat reptes tecnològics com: “com podria una professora afònica regular la classe?”, “com podria solucionar els problemes d’olor a les escombraries?” o “com podria no tacar-me quan menjo gelat amb con?”. Al llarg de 4 setmanes els grups apadrinats treballaran a les seves respectives escoles possibles solucions al repte, faran el projecte i crearan prototips. Entremig hi haurà alguna altra trobada de posada al dia entre grups i hi haurà una presentació final de tots els grups per videotrucada on convidarem a les famílies. Tot un challenge internacional!
La llengua del projecte és l’anglès.
Amb aquest projecte es pretèn potenciar les experiències internacionals de l’alumnat, fomentant el respecte, el vincle amb altres cultures, les relacions i la comunicació, a part de treballar les diferents competències cientifico-tecnològiques mitjançant reptes.
Sort amb l’experiència!