Cada mes de novembre, celebrem  tots junts  a l’escola la setmana de la ciència. L’objectiu fonamental és despertar i potenciar l’interès dels nostres alumnes per la ciència i la tecnologia. Per facilitar la participació de l’alumnat i de les famílies hem organitzat un munt d’activitats on  els autèntics protagonistes han sigut els alumnes tant  d’infantil com de primària.

Durant la setmana s’han anat organitzant tota una sèrie de tallers, tant a dins com fora de l’escola, amb diferents temàtiques científiques. Els alumnes de primària i d’infantil han pogut fer experiments sobre la llum, aigua, color, força, densitat… i molt més. També han fet activitas compartides amb  l’alumnat  d’ESO, que els hi van preparar uns experiments molt divertits. Aquest any  les famílies han pogut  participar  de manera virtual, ens han enviat uns experiments molt interessants fets a casa amb els seus fills/es.

Una gran setmana on la ciència ha estat a l’abast de tothom. Grans i petits hem gaudit fent de científics i de la ciència.