VIVIM EL NADAL.

Aquestes setmanes hem gaudit  intensament de les diferents activitats de Nadal i aquí podeu veure un petit TAST.

DARRER DIA

El darrer dia abans de les vacances de Nadal celebrem i compartim activitats de tot tipus amb un fil conductor. Compartir entre petits i grans la il·lusió pel NADAL.

També volem portar una mica de màgia a diferents institucions del nostre poble, AVE MARIA, HOSPITAL, LAS MAGNOLIAS…

Bon Nadal!

VEURE IMATGES DARRER DIA

FUNCIÓ DE NADAL

Aquesta setmana hem gaudit de nou de  la Funció de Nadal.

Després de dos cursos sense poder realitzar aquesta activitat per la pandèmia, estem molt contents d’haver-vos pogut oferir el resultat de tot un trimestre artístic a l’escola. Les nenes i nens han estat elaborant diferents danses, balls, gags, cançons…acompanyats de l’quip artístic que els ha guiat en tot aquest procés.

La motivació de les nenes i nens ha anat incrementant fins arribar al dia de la funció. Fer-ho bé avui  era un repte, però l’objectiu principal ha estat formar part de tota la COMPANYIA ARTÍSTICA!

Gràcies famílies per la vostra assistència!

VEURE IMATGES FUNCIÓ DE NADAL
VEURE IMATGES ASSAIG FUNCIÓ DE NADAL

EXTRAESCOLARS

Amb la fi del trimestre, volem compartir amb les famílies de les i els participants a les diferents activitats extraescolars, una mostra de tot el que hem après i avançat.

VEURE IMATGES FI DE TRIMESTRE EXTRAESCOLARS