El dimecres 22 a les 18:30h, s’ha fet una nova presentació de la proposta que va fer l’Escola Pia a la Fundació Cultural, propietària dels edificis.

En Ramon Beringues, director del centre, dona la benvinguda i mostra la il·lusió de fer una escola nova en el mateix lloc. Com a docents tenim moltes ganes de veure aquesta proposta realitzada ja que ens dona la possibilitat d’una gran millora sobretot pensada pels nens i nenes.

La Carola Fernandez, representant de la Fundació, fa un repàs històric de com hem arribat a la situació actual i com s’està plantejant el futur.

En Toni Burgaya, Director General de l’Escola Pia Catalunya, ens ha mostrat la voluntat ferma de l’Escola Pia de ser present a Sitges. Cal seguir treballant-ho però ja estem amb moltes ganes de comença a veure resultats.

A continuació els arquitectes d’Aquidos, ens presenten la proposta amb unes imatges que ens ajuden a imaginar-nos la proposta.

En acabar s’han respost les preguntes formulades per les famílies. Agraïm totes les intervencions.

Us penjarem aquí mateix la gravació de la xerrada quan estigui disponible.