El Mou-te ja hem engegat aquest curs, i ho hem fet amb un grup de noies de 5è i 1r d’ESO com a participants i cinc monitores voluntàries de 3r d’ESO.  Per escalfar motors vam fer una dinàmica de coneixença i cohesió de grup, ja que amb algunes de les integrants ja ens coneixíem però amb d’altres no.

Per aquells que tingueu curiositat, el Mou-te és un espai destinat a infants i joves de l’Escola Pia, ens trobem tots els dimarts de 17:00 a 18:15h al pati de l’escola i està obert a tots els alumnes des de 3r de primària fins a l’ESO. Es procura que tothom se senti a gust i poder trobar un grup d’amics i monitors amb qui compartir experiències, a més de conèixer gent nova. Esteu convidats a venir a provar sempre que vulgueu!