La festa de les Arts, un moment i un espai, on l’alumnat, les seves famílies i el professorat de l’Escola Pia de Catalunya celebrem la creativitat. La Fundació Cultural Joan Profitós, sota el patronatge de l’Escola Pia de Catalunya, vol fomentar la creativitat, la sensibilitat artística, la bellesa poètica, l’originalitat en l’expressió, la capacitat de reflexió, d’investigació i de crítica de l’alumnat. Per això, convoca els Premis de les Arts, per reconèixer els millors treballs de diferents disciplines. La primera edició d’aquests guardons s’ha celebrat l’any 2015 però té el seu origen en els Premis a la Creativitat, que tenen lloc des de fa 20 anys. La Festa de les Arts és el marc en què es donen a conèixer els guanyadors i guanyadores dels Premis de les Arts però també un espai per gaudir d’aquests treballs i dels finalistes de les categories premiades així com d’actuacions de diferents disciplines artístiques fora de concurs com la dansa, la música o el teatre. Alumnat, famílies i professorat participen en dues gales (la dedicada a les Arts i la Literatura i la Mostra Audiovisual) que se celebren en una seu diferent cada curs.

Els nostres alumnes de P-5, han fet un treball col-lectiu, per participar en la modalitat de llenguatge plàstic, sota el tema: LA PETJADA...Podem deixar petjades amb les mans, amb els dits, amb els peus,..