Aquest passat dimecres 25 de novembre els alumnes de 4t d’ESO han inaugurat l’exposició “El Passadís” dins l’escola. Aquest petit projecte dins la matèria de ViP també ha comptat amb la col·laboració dels nens i nenes de 1r de primària.
Els nois i noies de 4t d’ESO han dibuixat en perspectiva cònica el passadís de la planta on està ubicada la classe de ViP, que aquest any també comparteixen amb les classes de 1r de primària arran de la redistribució de classes de principi de curs. Amb aquests dibuixos, els alumnes de 4t d’ESO han muntat una exposició al passadís per a què els de 1r puguin gaudir d’una visita.
Abans de l’exposició, l’alumnat de 4t d’ESO s’ha connectat a través de Meet amb els alumnes de 1r de primària per tal d’explicar i comentar els seus dibuixos.
La idea, que va sorgir quan els nens i nenes de 1r van comentar als professors que els agradava molt veure el que fan a la classe de ViP quan passen per davant de la porta, ha sigut tot un èxit i ha donat peu a una nova connexió que aporta un exemple més al missatge darrere el lema ‘Connectades’ d’aquest curs.