/, Entorn, Relació Entorn/Zone of hope: 1r de Batxillerat experimenta el canvi climàtic amb realitat virtual

Com a activitat prèvia al bloc de “L’espècie humana i la Biosfera” del temari de Ciències per al Món Contemporani de 1r de Batxillerat, els alumnes de l’escola van visitar el passat 9 de novembre una exposició absolutament novedosa, anomenada Zone of Hope.

Aquesta exposició dedicada al canvi climàtic i que es pot visitar en el Reial Cercle Artístic de Barcelona, és un recorregut fet amb realitat virtual. Els nostres alumnes van entrar en grups de quatre, equipats amb motxilla, sensors als canells i als turmells, i amb ulleres de visió de realitat virtual.

Al llarg del recorregut virtual van fer un passeig per diferents espais de Barcelona i de Catalunya, en l’actualitat i en el futur. Els acompanyava una guia també virtual, que els explicava la seva vida des que era petita fins que havia esdevingut una experta en el clima.

Després d’aquest recorregut, que va durar uns vint minuts, l’alumnat va visionar un curtmetratge on diversos experts i d’altres personalitats parlaven sobre el canvi climàtic, aportant una visió positiva en el sentit que encara hi ha temps i solucions per revertir-lo. La sortida va finalitzar a la plaça de la Catedral de Barcelona amb una gincana amb tablets, en la qual les proves eren petites missions per salvar el planeta tot reduint l’efecte hivernacle.

2018-11-26T16:35:49+00:00 40 Batxillerat, Entorn, Relació Entorn|

L’ESCOLA I TÚ

desembre 2018
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« nov.