/, Alumne com a protagonista, Entorn, Relació Entorn/Una alumna de 5è de primària, reconeguda en la fase territorial dels VI Jocs Florals

“Un mirall o un germà” és el nom del conte que va guanyar el darrer premi dels Jocs Florals de la nostra escola en la categoria C (cicle superior de primària). La seva autora va ser Marta Curto, alumna de 5è de primària. Aquest treball, posteriorment enviat al CRP Garraf, ha estat reconegut en la fase territorial dels VI Jocs Florals de Catalunya.

En la cerimònia, celebrada divendres 17 de maig a la Casa del Mar de Barcelona, ha rebut un diploma, un llibre i una xapa distintiva. Des d’aquí volem felicitar la Marta per la seva bona feina i per representar la nostra escola i el municipi de Sitges en un certamen tan rellevant.