Trobades Esportives de 3r i 5è de primària

/, Alumne com a protagonista, Juguem/Trobades Esportives de 3r i 5è de primària

La darrera setmana, l’alumnat de 5è va participar en les trobades de Jocs Populars realitzades a les instal·lacions de Nou Pins Vens. Jocs com ara “el Mocador”, la “Cursa de Sacs”, el “Sogatira” i molts més van ser practicats per nenes i nens de forma conjunta amb d’altres escoles del municipi.

Per la seva banda, els alumnes de 3r de primària van participar  també en les Trobades Esportives d’Atletisme realitzades a Vilanova i la Geltrú. Durant un matí compartit amb altres escoles sitgetanes, van poder gaudir de diverses proves d’atletisme, com ara la cursa de 400 metres, la cursa de velocitat de 50 metres, el salt de llargada, el llançament de pes i la cursa de tanques. Aquestes modalitats d’atletisme havien estat practicades prèviament per l’alumnat en les classe d’Educació Física.