/, Construïm coneixement, Entorn, Relació Entorn/Tres dels nostres alumnes participen en el XI Simposi de Treballs de Recerca del Garraf

Organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics del Garraf, el passat dijous 25 d’abril es va celebrar a Vilanova l’XI Simposi de Treballs de Recerca de la comarca del Garraf. En l’edició d’enguany, els alumnes de la nostra escola que van exposar els seus treballs van ser Raúl Barneda, Emma Carreras i Paula Requena, i tots tres van rebre un diploma per la seva participació.

Aquest simposi és una mostra única al país: nois i noies que cursen 2n de batxillerat a centres de la nostra comarca fan una exposició dels seus TR davant alumnes de 1r de batxillerat. Al voltant de 1.000 alumnes hi assisteixen i es reparteixen per diferents seus, com ara la UPC, el Museu del Ferrocarril o la Biblioteca Víctor Balaguer. Aquesta presentació també servei perquè els assistents rebin consells pràctics a l’hora d’elaborar els seus treballs.