Taller Fem Pinya! a 6è

FEM PINYA! ESCOLAR” és un programa universal de prevenció de les drogodependències dirigit a alumnes de cicle superior d’educació primària.

Té com a finalitat acompanyar nens i nenes en el procés de transició d’educació primària a educació secundària obligatòria, promoure hàbits favorables a la salut i retardar l’inici del consum de tabac.

El programa conté accions educatives i participatives a l’entorn de problemes socials i de salut. “FEM PINYA! ESCOLAR” utilitza vídeos, debats, discussions en grup, role-playing i altres dinàmiques de grup per facilitar la motivació de l’alumnat en l’adquisició d’hàbits saludables i plantejar de forma lúdica i atractiva els continguts.

L’alumnat de sisè hi ha participat dins del marc de l’acció tutorial de l’escola.