Setmana de la música

Segurament, si ahir vau estar prop dels carrers Sant Isidre i Hort Gran, escoltaríeu uns ritmes ben engrescadors i harmònics! Doncs ahir, celebràvem la festivitat de Santa Cecília, la patrona de la música, que enguany queia el passat diumenge 22 de novembre. Des de l’escola pensem que la música és essencial pel desenvolupament individual i social de cada alumne. És per això que vàrem voler fer reso de la importància educativa d’aquest art sonor que tant apreciem.

Durant el dilluns, les aules es van convertir en auditoris, sales de concert, teatres i veritables conservatoris! Els nens i nens de l’escola van fer tot un recital de les seves habilitats musicals. Des de l’equip d’àmbit artístic, es va proposar realitzar activitats musicals i engrescar a tot l’alumnat que ho desitgés a compartir una petita peça melòdica amb la resta de companys del centre.

Aquest en va ser el resultat, silenci, que comença l’actuació:

2020-11-25T14:46:54+00:00 10 Infantil, 20 Primària|