Setmana de la ciència

Aquesta setmana l’alumnat de l’ESO i Batxillerat han celebrat la setmana de la ciència de maneres molt diverses:

-L’alumnat de 1r i 2n d’ESO han realitzat l’activitat ‘L’ou com vola’. Aquesta activitat, que s’ha anat convertint en tota una tradició a l’escola, consisteix a construir, en grups, diferents artefactes voladors que contenen un ou en el seu interior. Posteriorment a la seva construcció, els hem llançat un per un des del terrat de l’escola per a comprovar la seva resistència, originalitat i qualitat del vol. Finalment, hem donat premis als guanyadors.

-Durant tota la setmana l’alumnat de 3r d’ESO han elaborat una sèrie d’experiments científics basats en la separació de mescles a l’assigantura de Física i Química.

-Com cada any, els nois i noies de 4t d’ESO han sortit fora del centre per a realitzar la Caminada per la Pau. En aquesta edició el recorregut s’ha portat a terme dins la zona del Parc del Garraf fins a l’ermita de la Trinitat.

-Finalment, Batxillerat s’ha connectat des de l’escola a la xerrada “Món de Ciència” a càrrec de Josep Corominas.

2020-11-23T18:00:08+00:00 30 ESO, 40 Batxillerat, Experimentem|