Secundària participa en el programa sobre salut i prevenció Controles?

/, Alumne com a protagonista, Construïm coneixement, Tutoria/Secundària participa en el programa sobre salut i prevenció Controles?

Aquesta setmana i al llarg del mes de maig els alumnes de secundària participen en el programa sobre salut i prevenció de drogues que porta el nom de Controles?. Aquest programa és una iniciativa de la Diputació de Barcelona i consta de dues parts: la visita a una exposició situada al Centre Cultural Joan Maragall (L’Escorxador) i un taller complementari dut a terme a les aules de l’escola.

L’exposició, que és itinerant, incorpora la interacció i les noves tecnologies per informar sobre els riscos de les drogues com ara el tabac, l’alcohol i el cannabis, i com prevenir-ne el seu consum. Promoure actituds responsables entre els adolescents i reflexionar sobre l’estil educatiu dels pares i mares són altres objectius de l’exposició.

Per complementar i personalitzar encara més aquesta visita guiada, els alumnes assistents fan un taller amb un tècnic professional sobre prevenció a les aules de la nostra escola.

Aquesta exposició també està adreçada tant a famílies com a professionals de la salut i estarà oberta al públic fins el 21 de maig.