Reciclem les piles amb la missió Apilo

/, Entorn, Relació Entorn/Reciclem les piles amb la missió Apilo

Aquesta setmana, com cada any,  s’ha posat en marxa la missió Apilo. Amb aquesta campanya des de l’escola es vol fomentar el reciclatge de piles, les quals són altament contaminants per al nostre planeta.

La “missió Apilo” ha estat presentada en tots els cursos de totes les etapes. Els alumnes de P5 han fet un vídeo de presentació que us adjuntem en aquesta notícia. Els alumnes de 1r de Primària han preparat els lots que contenen les capses de cartró que es repartiran de forma individual a tots els alumnes i que es podran emportar a casa. A més a més, en cada aula, així com en d’altres llocs comuns de l’escola, hi haurà contenidors -també reutilitzats- en què podran deixar piles, bateries i acumuladors.

Una de les novetats d’enguany és la participació  en un concurs entre les diverses escoles adherides a aquesta campanya de foment del reciclatge. A finals del mes d’abril es farà una recollida general de totes les piles que s’han portat a l’escola. L’escola que més quilos de piles  hagi aconseguit guanyarà el premi de la missió Apilo.

Aquest és un dels projectes que s’emmarquen dins de les accions d’Escola Verda. Estem segurs que professorat, PAS, alumnat i famílies participaran en aquest bonic projecte per fer d’aquest planeta un lloc més sostenible.

dav

2019-02-08T22:04:10+00:00 20 Primària, Entorn, Relació Entorn|