Recicla Cultura: venda de llibres solidaris

/, 40 Batxillerat, Construïm coneixement, Entorn, Relació Entorn/Recicla Cultura: venda de llibres solidaris

Fa uns dies anunciàvem la campanya Recicla Cultura en aquesta pàgina. Us demanàvem la vostra col·laboració perquè portéssiu a l’escola llibres en bon estat que no volguéssiu guardar a casa. Doncs bé, un cop han estat classificats, i aprofitant la diada de Sant Jordi, van ser venuts enles nostres paradetes.

Durant tot el dia de Sant Jordi, l’alumnat de 1r de batxillerat va estar al Passeig de la Ribera venent aquest llibres reciclats. Per la seva banda, els alumnes de 4t d’ESO, al llarg de quatre torns, van estar a la parada a la porta de l’escola.

Com sabeu, els diners recaptats es transformaran en cursos de formació bàsica de la llengua, dut a terme per la Fundació Servei Solidari. Gràcies per la vostra solidaritat!