Preparació PAU

Avui dia 3 de juliol és l’últim dia de les classes de preparació de les PAU. Ha estat un mes intens i de dur treball, amb un alumnat entregat i amb un professorat que els ha acompanyat amb molta dedicació i professionalitat.

Ha estat un any difícil per a tothom però per l’alumnat de segon de batxillerat ha estat força complex per no poder fer les classes amb normalitat i no poder tenir un acompanyament presencial en moments que, en molts moments, es necessita un copet a l’esquena. Hem fet copets a l’esquena virtuals i durant aquest mes, hem recuperat la confiança.

Us acompanyarem fins el final i estem molt contents de la feina que heu fet i de la vostra actitud que ha demostrat que sou unes grans persones.

Ànims.

També avui dues alumnes de l’Escola, la Sílvia i la Maria, han anat a Radio Mar i Cel per parlar precisament de la selectivitat. Aquí teniu l’enllaç per escoltar el programa.

2020-07-03T15:02:04+00:00 40 Batxillerat|