L’Escola incorpora al DOE la intervenció assistida amb gos

/, Estil Propi, Experimentem/L’Escola incorpora al DOE la intervenció assistida amb gos

Aquesta setmana ha estat presentat un nou projecte del Departament d’Orientació Escolar (DOE): es tracta del Racó Nona. Aquest nou recurs beneficiarà l’alumnat de 1r a 3r de primària que ho requereixi, seguint criteris del DOE, direcció pedagògica i equip de tutors. Un membre de l’equip ha estat format com a tècnic expert en intervenció assistida amb animals i, gràcies a això, els alumnes amb dificultats en la gestió d’emocions podran millorar les seves habilitats socials gràcies a aquesta intervenció assistida amb gos, de forma individual o en petit grup.

En aquests moments, la Nona serà la gossa que visitarà les aules un dia per setmana, dilluns a la tarda. Ja ha estat presentada a l’alumnat i les famílies ja han estat informades del nou projecte en diverses reunions.

Cada cop són més les escoles i entitats que estan incorporant aquest tipus d’intervenció amb animals perquè estan àmpliament demostrats els seus beneficis.

2019-03-19T20:33:43+00:00 20 Primària, Estil Propi, Experimentem|