/, Alumne com a protagonista, Entorn, Iniciativa, Relació Entorn/La cooperativa de 5è, Divercoopi, presenta els seus productes als representants de l’Ajuntament de Sitges

Dins el marc del projecte Cultura Emprenedora, i després de la feina desenvolupada al llarg del curs, finalment la cooperativa Divercoopi, desenvolupada pels alumnes de 5è de primària, va presentar oficialment el passat 30 d’abril els seus productes als representants de l’Ajuntament de Sitges. L’acte, que va celebrar-se al Prado i que va presidir l’alcalde de Sitges, Miquel Forns, va comptar també amb la presència de la regidora de Promoció Econòmica, Aurora Carbonell i el regidor d’Ensenyament, Eduard Terrado.

L’alumnat va mostrar els productes dissenyats al llarg del projecte: robots reciclats, cartells decoratius de Sitges, estoigs “Taco”, trofeig de joc de la Play, ninots d’arròs antiestrès, llibretes decorades, bosses de tres en ratlla i pots de sal. Aquesta producció es posarà a la venda a la Fira d’Emprenedoria, que tindrà lloc el 23 de maig, de 10:00 a 13:00, al parc de Can Robert.

Enguany, una part dels beneficis seran donats a l’Associació de Gossos de Sant Joan de Déu. La resta dels guanys seran destinats a una activitat conjunta de 5è de primària que es farà a final de curs.