Jo em quedo a casa

//Jo em quedo a casa

Aquests dies de confinament, ens fa viure  una situació que no és gens fàcil i menys si tenim els nens petits a casa. L’equip de mestres d’Infantil està en contacte diari amb els seus alumnes i famílies, fent un seguiment i un recull de propostes pensades i adequades per a cada nivell. Aquesta setmana passada els nens i nenes de la classe dels Peixets de P-3, han estat ralitzant amb moltes ganes i il-lusió, les petites activitats que el seu tutor Xavi els hi ha recomanat desde casa…Cuidar de les plantes, fer cabanes divertides, treballs de precisió amb  les mans, fer d’artistes creatius, moure el cos com a psicomoticitat, fer de bons cuiners,escoltar bonics contes i sobretot… treballar les emocions.

Moltes felicitats a tots…Petits i grans!!! i amb moltes ganes de donar fortes abraçades!!!

2020-04-01T09:26:27+00:00 10 Infantil|