Informàtica per a la gent gran

//Informàtica per a la gent gran

El dia 29 de gener vam iniciar el projecte conjunt amb Las Magnolias d’un Centre d’Informàtica per a la gent gran.

Nou residents de Las Magnolias i tres de l’Hospital formen l’alumnat de les classes setmanals d’una hora que s’imparteixen a una aula de l’escola.

Alumnat voluntari de 3r d’ESO, assessorat per professorat del centre i experts de la residència, s’encarrega de preparar uns tallers «digitals» temàtics per als avis i àvies.

Mitjançant un fil conductor proper a ells (el poble d’abans, la cuina, les festes tradicionals…) els avis faran diferents activitats amb l’ordinador assistits cada avi i àvia per un alumne (atenció individualitzada).

L’alumnat els recull al centre i els acompanya de tornada. Aquests és l’altre objectiu: establir vincle entre generacions i compartir coneixement.

El projecte pilot té una durada d’un mes i després es revisarà i s’avaluarà per crear-ne de nous.

2020-02-03T21:52:30+00:00 30 ESO|