Exposicions del TR

Ahir per la tarda l’alumnat de 2n de Batxillerat va exposar el seu Treball de Recerca davant d’un tribunal format pels nostres docents de secundària.

Els alumnes van estar convocats d’un en un per torns espaiats per mitja hora i seguint totes les mesures de prevenció. Les exposicions es van dur a terme distruibuïdes per algunes de les aules de secundària amb un jurat format per 3 docents del centre. L’alumnat que presentava no va poder tenir públic presencial com es fa normalment, però els familiars i amics que hi van voler assistir ho van poder fer en format online via videconferència.

Els nois i noies de Batxillerat van començar aquest Treball de Recerca el febrer de 2020 i des de llavors han tingut diverses trobades amb els seus tutors de TR que han servit per resoldre dubtes, supervisar la feina i acabar de donar forma al treball. Les qualificacions es comunicaran als alumnes divendres 29 de gener.

Els treballs presentats van ser de temàtiques molt diverses i de molta qualitat. Felicitem la feina feta pels nostres joves.