ESO i batxillerat celebren el Dia de les Lletres

//ESO i batxillerat celebren el Dia de les Lletres

Emmarcat dins la Setmana de les Lletres de l’escola, el passat divendres 26 d’abril va tenir lloc el Dia de les Lletres, una diada en què l’alumnat de secundària i batxillerat va viure una jornada plena d’activitats creatives amb el denominador comú de l’art i la literatura.

Els professors de secundària i batxillerat, amb el suport dels alumnes de 2n de batxillerat, van canviar les classes habituals per diversos tallers que cada alumne va escollir de forma individual. Aquests tallers van ser: Dramatització, Detectius de paraules, Música per Sant Jordi, The artist’s corner, Còmics digitals… o no, Graffitis, Guarnim Sant Jordi, Il·lustració de poemes, Codis QR, Fem de reporters, L’ofici de periodista, Ombres xineses, Jocs i contes i Fem de Booktubers.

Després de l’esbarjo, el pati es va omplir amb tot l’alumnat d’ESO i batxillerat i va començar l’acte de lliurament dels premis dels Jocs Florals d’enguany. Des d’aquí felicitem tots el participants i tots els premiats, i us fem a mans un recull de fotografies i vídeos de la jornada.

2019-05-03T13:14:08+00:00 00 General Escola|