Erasmus +: viatgem a Suècia

Quatre dels nostres alumnes de 1r de batxillerat estan participant fins el 17 de maig a la darrera trobada el projecte Erasmus WISE, que està tenint lloc a l’escola Marks Gymnasieskola a Kinna, als afores de Goteborg (Suècia).

En aquesta ocasió, la sostenibilitat, el medi ambient i l’emprenedoria són els àmbits en què s’ha centrat la trobada i el producte final serà un projecte integrador de música, natura i imatge, realitzat pels diversos grups formats per alumnes dels sis països europeus que hi han participat, a més de la nostra escola: Alemanya, Holanda, Itàlia, Letònia i Suècia.

Us fem a mans algunes fotografies del viatge. Entre elles, algunes en l’aula de música i altres al museu de Rydel, una antiga filatura.