Ens acomiadem fent pinya!

Bon dia!! Dia a dia, pas a pas i plegades i plegats arriba el moment d’acomiadar-nos de tots vosaltres: des dels nens i nenes més petits fins als nois i noies més grans, a totes les famílies que formeu la nostra escola i a totes i cadscuna de les persones que feu possible que l’Escola Pia de Sitges  sigui tal i com és: G R À C I E S !

Acabem un curs diferent, amb dificultats i obstacles que ens han posat a prova i com diu la cançó: escriurem que tot no va ser fàcil, però podem dir que fent pinya ho hem aconseguit!  El lema d’enguany: Fem Pinya s’ha fet realitat més que mai, ja que només junts i amb l’ objectiu comú de l’Escola a Casa hem arribat fins aquí.

Ara toca acomiadar-nos amb molta emoció, dir-nos un fins aviat , carregar piles i descansar per retrobar-nos al setembre de nou i continuar caminant aquest camí de la mà.

Us enllacem un vídeo realitzat per l’Equip de Pastoral de l’Escola per reviure instants irrepetibles que aquest curs ens ha deixat. Desitgem que us agradi i què passeu un bon estiu! Fins aviat!

Vídeo Comiat