Els nostres alumnes, premiats en les XVIII Jornades Solidàries de Sitges

/, Entorn, Relació Entorn/Els nostres alumnes, premiats en les XVIII Jornades Solidàries de Sitges

L’Escorxador va ser l’escenari en què diumenge 2 de juny van rebre un premi diversos alumnes de primària de la nostra escola, concretament en la categoria del Concurs de dibuix, una categoria en què l’escola participa des de fa anys.

Aquest acte es va emmarcar en la Fira d’Entitats Solidàries, del Comerç Just i les finances ètiques, que va ser l’acte final de les XVIII Jornades Solidàries. Aquestes jornades impulsen a reflexionar sobre el consum responsable i estan organitzades per Sitges Solidari, Sitges Voluntaris Socials, Creu Roja de Sitges, SETEM-Catalunya, amb suport de la regidoria de Benestar i Família de l’Ajuntament de Sitges i l’Agencia Catalana de Residus.

Per la nostra banda, moltíssimes felicitats a les premiades i als premiats!