Caminada per la Pau

Divendres passat l’alumnat de 4t d’ESO va celebrar l’edició número 30 de la Caminada per la Pau que aquest any tenia com a lema “Pau km0: la pau comença ben a prop”.
Cada curs Escola Pia de Catalunya organitza aquesta activitat per celebrar St. Josep de Calassanç i, habitualment, els nois i noies de 4t d’ESO de totes les escoles es troben per a participar-hi. Enguany, però, s’ha hagut d’adaptar al context que vivim i cada escola ha fet la seva propia sortida, mantenint la distància entre els diferents grups bombolla.
Un altra novetat d’aquest any ha sigut que les activitats de reflexió al voltant de la pau que els alumens normalment s’anaven trobant al llarg del recorregut s’han treballat a l’hora de tutoria com a preparació de la sortida.
Així doncs, el dia de la Caminada l’alumnat de la nostra escola va fer un recorregut pel Parc del Garraf fins arribar a l’ermita de la Trinitat. Un cop dalt a l’ermita, van gravar dos vídeos que van fer arribar a l’equip de pastoral d’Escola Pia de Catalunya i que s’editaran juntament amb les aportacions de tots els altres centres.
Aquest vídeo es visionarà a tots els centres divendres de la setmana vinent, dia de St. Josep de Calassanç, per a així poder seguir compartint l’experiència d’aquesta tradicional activitat amb la resta d’escoles encara que no sigui de forma presencial.