Andalusia, Itàlia i EUA: viatgem arreu!

Aquesta última setmana ha estat ben diferent a l’escola, sobretot per a l’ESO i el batxillerat, ja que els alumnes de 4t d’ESO han estat a Andalusia i els de 2n de batxillerat han visitat Itàlia, mentre que alguns alumnes de 1r de batxillerat, fins el 21 d’abril, estaran participant en l’intercanvi amb l’escola Pennsbury High School of Pennsylvania, als Estats Units.

El viatge a Andalusia, de final d’ESO, els ha portat a visitar llocs emblemàtics d’Andalusia, com ara Còrdova, Granada, Sevilla, Cadis i Jerez de la Frontera.

Per la seva banda, l’alumnat de 2n de batxillerat finalitza aquesta etapa amb el viatge final de curs a Itàlia. Si bé el recorregut va començar a Roma, després ha continuat a la Toscana, amb excursions a Siena, San Gimignano, Florència i Pisa.

Us fem a mans algunes fotografies d’alguns moments dels diversos viatges. Com comprovareu, tot són cares de felicitat.