Així hem celebrat Sant Jordi

La diada de Sant Jordi va ser molt variada a nivell d’activitats dutes a terme per tots els cicles i etapes de l’escola. Comencem pels més petits. Al matí, infantil i 1r de primària van estar mirant i llegint contes a diversos espais del poble: la plaça Catalunya, la Fragata, al Racó de la Calma i al Cap de la Vila. A la tarda, infantil ha celebrat una animació relacionada amb Sant Jordi al seu pati.

També durant el matí, el cicle inicial de primària va començar el dia amb un bon dia especial: van poder gaudir de la llegenda de Sant Jordi amb ombres xineses. En aquest link podreu trobar el vídeo. A continuació, 2n de primària va visitar les residències Les Magnòlies i de l’Hospital per recitar uns poemes, un d’ells creat pels propis alumnes.

3r i 4t de primària van recitar poemes al Mercat, al Baluart i a l’Ajuntament, mentre que 5è i 6è van participar en l’activitat programada per l’Ajuntament de Sitges, el “Micròfon obert”, al passeig de la Ribera, llegint els poemes que van escriure per al Dia de les LLetres. També van aprofitar per fer una passejada per les paradetes del passeig.

Celebració final de primària al Prado

A la tarda, tots els grups de primària van desplaçar-se fins al Prado, on van fer una actuació per recitar poemes, cançons i una lectura teatralitzada. Va ser també el moment de fer el lliurament de premis.