Agermanament amb Mèxic

Continuem eliminant fronteres: l’inici de l’agermanament amb Mèxic ha començat!

L’alumnat de 3r de Primària ha preparat uns vídeos per presentar-se a les Escuelitas de Tareas de Mexicali i Tijuana i compartir amb ells les nostres tradicions de tardor.

Les Escuelitas de Tareas, gestionades per Educación Solidaria de las Californias i vinculades a Fundació Educació Solidària, donen acollida a joves i infants en zones vulnerables i a la seva comunitat duent a terme diferents accions transformadores.

El nostre alumnat va treballar les nostres tradicions per explicar-les allà però  també va conèixer el context de l’agermanament amb Mèxic i va treballar una de les seves espectaculars i conegudes tradicions, el Dia de los Muertos, a través del joc i l’art.

Us compartim els vídeos que ja han sortit cap als nostres amics mexicans.

L’aventura just comença amb il·lusió i ganes d’obrir-se a noves cultures i experiències. Iniciem el viatge!