Agermanament amb Mèxic

En el marc de l’agermanament de tercer de primària amb les dues escuelitas de tareas de Mèxic, situades a Mexicali i Tijuana, aquesta setmana hem preparat el quart intercanvi cultural que teníem previst malgrat la distància i el confinament: el dia de Sant Jordi!

Vem preparar un vídeo explicatiu sobre la llegenda de Sant Jordi que ahir, dia de Sant Jordi, va arribat a les cases dels nens i nenes de les escuelitas, els quals també estan confinats per la Covid-19.

Amb aquest context, les mestres de les escuelitas van encomanat la següent tasca als seus alumnes: faran punts de llibre i dibuixos per als seus amics i amigues catalans.

Els nens i nenes de tercer de primària de l’escola per d’altra banda, van preparar ahir regals de Sant Jordi per enviar a Mèxic en format lliure: fotografies, dibuixos, poemes, recitals de poesia,…, que hem combinat en format vídeo i enviat cap a Mèxic el mateix dia de la diada.

Gràcies alumnes, mestres i famílies per la il·lusió que hi heu posat!

Des d’aquí volíem agrair també a Àngels Doñate de Fundació Educació Solidària i a Pathy González d’ Educación Solidaria de las Californias per la gran tasca que realitzen i per comptar amb nosaltres per participar en aquest projecte format petites persones però que és molt gran!

2020-04-24T10:31:18+00:00 01 Pastoral, lleure i voluntariat|