Acollim estudiants en pràctiques

/, Construïm coneixement, Cooperem/Acollim estudiants en pràctiques

Com fem cada curs, ens plau rebre estudiants en pràctiques en totes les etapes de la nostra escola. En concret, des de setembre ens acompanya Emma Toboso, exalumna de la nostra escola, que està fent les tres centes hores de pràctiques a Educació Infantil o només P3  per acabar el seu Cicle Formatiu d’Educació Infantil, el qual ha desenvolupat en el Col·legi Santa Teresa de Jesús de Vilanova i la Geltrú.  Segons l’Emma Toboso, de la meva experiència el que més destacaria és observar els mètodes d’ensenyament dels infants i poder proposar activitats i participar com una professora més. Això m’ha ajudat realment a practicar el que estic estudiant, i a mantenir un vincle més directe amb els nens i nenes”. També afegeix que sent una exalumna del centre és un avantatge, ja que “això fa que estigui a l’escola molt tranquil·la i còmoda, ja que estic envoltada de professorat que jo vaig tenir”.

Amb l’arribada del nou any 2019, també s’han incorporat tres estudiants del Grau de Mestre d’Educació Primària de la Facultat d‘Educació de la Universitat de Barcelona. Es tracta d’Ona Argilagos, Arnau Vall i Aleix Miquel Baños. Els dos primers faran cent-vint hores de pràctiques (Pràctiques 1) i l’Aleix en farà tres-centes cinquanta (Pràctiques 2).

Per la seva banda, a Secundària comptem amb Charlotte Fernández Hurtley, qui col·labora amb el Seminari d’Anglès des de començament de curs, per fer les seves pràctiques del Màster de Professorat de Secundària, especialitat Anglès.

Per últim, al gener s’ha incorporat Santi Desvalls, exalumne, a l’equip de Secundària. Ell també farà cent cinquanta-sis hores de pràctiques del Màster de Professorat de Secundària, especialitat Economia, al nostre centre. “Vaig demanar fer les pràctiques a la Pia de Sitges perquè m’agrada el funcionament de l’escola i perquè en ser exalumne tenia les portes obertes. Les meves expectatives: conèixer noves metodologies didàctiques, comparar les metodologies apreses al Màster amb les que aplica el professorat i conèixer la realitat de l’aula, des del punt de vista docent”, comenta.

L’ESCOLA I TÚ

febrer 2019
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« gen.