6è finalitza l’itinerari “Fem de reporters com en Tintin”

/, Alumne com a protagonista, Construïm coneixement, Estil Propi/6è finalitza l’itinerari “Fem de reporters com en Tintin”

Amb el lliurament dels còmics desenvolupats en equips cooperatius, aquesta setmana finalitza l’itinerari de 6è de Primària, que porta el títol de “Fem de reporters com en Tintin”.

Aquest projecte consta de tres grans blocs. En el primer, l’alumnat ha treballat el llenguatge del còmic, a nivell textual i visual. En el segon bloc, es dona a conèixer la figura del dibuixant Hergé, autor de Tintin, així com totes les seves obres. La diversitat d’aventures d’aquest personatge clàssic del còmic, així com els llocs on s’hi desenvolupen, fomenten el coneixement geogràfic del món. També s’ha aprofundit en el perfil dels diversos personatges que acompanyen Tintin: la Castafiore, el capità Haddock, el professor Tornasol, Dupont&Dupont, etc.

En la darrera part de l’itinerari, els diferents equips cooperatius han desenvolupat i elaborat el seu propi còmic: el personatge protagonista és el Tintin, i han inventat una nova aventura del mític reporter de ficció. Cada grup ha situat l’acció de la narració a un lloc diferent del món. Us deixem algunes mostres dels còmics i comprovareu que tenim grans artistes a l’escola!

L’ESCOLA I TÚ

març 2019
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« febr.