5è inicia el nou itinerari d’aprenentatge a Montblanc

/, Entorn, Relació Entorn/5è inicia el nou itinerari d’aprenentatge a Montblanc

Una excursió de matí i tarda a la vila de Montblanc, divendres 15 de febrer, ha estat el punt de partida de l’itinerari d’aprenentatge sobre l’Edat Mitjana que l’alumnat de 5è de primària tot just ha començat.

Acompanyat de tutors i professorat, l’alumnat va visitar la ciutat medieval, tot entrant per la porta de Sant Jordi. Des de una de les torres van gaudir d’unes boniques vistes panoràmiques: la ciutat de Montblanc i la serra de Prades, que té la silueta d’un gegant estirat.

Les alumnes i els alumnes van poder passejar per les muralles, van visitar l’església de sant Miquel, la plaça del mercat i l’Ajuntament. A l’església gòtica de Santa Maria van escoltar l’orgue i van gaudir dels vitralls, els arcs de contrapunt i les runes soterrades. El dinar van fer-lo a la muntanya de santa Bàrbara, nucli de l’antic Montblanc.

dav

2019-02-27T17:23:39+00:00 20 Primària, Entorn, Relació Entorn|