4t primària: Treballem la solidaritat

/, Construïm coneixement/4t primària: Treballem la solidaritat

Durant aquests dies els alumnes de 4t han estat treballant el tema de la solidaritat, com a base d’una bona convivència. A través de la lectura de la paràbola de “El foraster bo”, l’alumnat va copsar la importància de la necessitat d’ajudar sempre que sigui possible.

Parlant de solidaritat, també els alumnes han fet una recerca individual sobre una ONG i se n’han fet experts, compartint la seva investigació i conclusions amb la resta de companys. Hi ha una gran quantitat d’ONG’s en actiu que intenten donar solucions a la gran varietat de problemes que existeixen.

La solidaritat també està present en la nostra escola, ja que participem en nombroses campanyes al llarg de l’any per col·laborar amb institucions com Càrites, d’altres fundacions i altres ONG’s relacionades amb l’Escola Verda i l’emprenedoria. Aquesta participació directa ens ajuda a millorar el nostre entorn i la qualitat de vida de la nostra gent.

2019-03-24T12:49:01+00:00 20 Primària, Construïm coneixement|