3r visita el Parc Escultòric de Sitges!

/, Construïm coneixement, Relació Entorn/3r visita el Parc Escultòric de Sitges!
Des de l’àrea de plàstica, els alumnes i les alumnes de 3r vam sortir de l’escola per visitar el Parc Escultòric de Sitges.
Passejant, vam anar observant les diverses escultures que trobem pels carrers i vam escoltar diferents històries que envolten cadascuna de les obres d’art, com és l’exemple de la sirena, l’àncora i l’anomenada Fragata, també els artistes Santiago Rusiñol i Ramon Casas o la càmara que hi ha enfocant cap el Melià a la Torreta.
Per tal de tenir-ne més informació i ajudar-nos una mica més, ens van oferir un llibret que explicava detalls  de l’autor, el material, l’any de construcció i l’emplaçament de l’obra d’art.
Durant la sortida hem pogut diferenciar escultures abstractes i figuratives, hem vist diferents materials i tècniques utilitzades i hem conegut una mica més la història del nostre poble.
Aquí en teniu unes imatges!