3r de primària i 1r d’ESO, units per l’activitat Padrins de lectura

/, Alumne com a protagonista, Construïm coneixement, Cooperem/3r de primària i 1r d’ESO, units per l’activitat Padrins de lectura

Dijous passat l’alumnat voluntari de 1r d’ESO va passar una estona fent de padrins i padrines de lectura dels alumnes de 3r de primària.

Aquesta és una activitat interetapes que té lloc cada trimestre i que engresca moltíssim tant els més grans com els petits. Per exemple, el Marc Elias, de 1r d’ESO, comenta que “en el meu cas, jo coneixia la nena amb qui vaig estar de 3r de primària, i ens ho vam passar molt bé. Havíem d’escriure un conte i ens va quedar molt maco, es deia La casa encantada”.

La seva companya de curs -que no germana, tot i el cognom-, la Clara Elias, també manifesta la seva sorpresa ja que “pensava que els hauríem d’ajudar més, però a 3r de primària ja saben moltes coses, tant llegir com escriure, i bastant bé. La veritat és que aprenem tots: jo aprenc com aprenen, i ells milloren amb els nostres consells”.

Us deixem a continuació unes fotografies d’aquesta experiència perquè els veieu en acció.