2n de primària participa en el DANSARA 2019

El passat 29 d’abril, coincidint amb el Dia Internacional de la Dansa, els alumnes de 2n de primària van participar en el projecte DANSARA. L’objectiu d’aquesta iniciativa és promocionar entre els alumnes de 2n i 3r de primària les seves habilitats rítmiques i artístiques. Aquesta trobada va tenir lloc al pavelló municipal de Sant Pere de Ribes i va aplegar més de 700 alumnes de 16 escoles de la comarca.

El projecte DANSARA s’ha treballat a la nostra escola des de l’àrea de música, desenvolupant les habilitats rítmiques i artístiques mitjançant el moviment corporal i la dansa contemporània de manera lúdica i creativa, a partir de músiques de diferents estils i èpoques.

Alumnes, mestres i pares van poder gaudir d’un magnífic espectacle que ara volem compartir amb vosaltres mitjançant aquest vídeo.