2n de batxillerat s’acomiada en un acte que aplega més de dues centes persones

/, Famílies, Tutoria/2n de batxillerat s’acomiada en un acte que aplega més de dues centes persones

En una celebració plena de records, complicitat i molts somriures, la promoció de 2n de batxillerat va acomiadar-se de la nostra escola en un acte molt emotiu que va aplegar totes les famílies i amics, omplint la sala d’actes amb més de dues centes persones.

No van faltar les emotives paraules d’alguns professors, del director de l’escola, i de la mare que va parlar en representació de les famílies.

L’alumnat de 2n de batxillerat va projectar diversos vídeos que repassaven alguns viatges fets al llarg dels últims anys a l’escola: Andalusia, Itàlia, Estats Units i alguns Erasmus. Dues actuacions al piano per part d’alumnes van posar el toc de música a l’esdeveniment.

També van rebre per part de l’escola un pòster amb fotografies del curs i el tradicional birret que, arribat el moment de tancar la primera part de l’acte, van llançar a l’aire com mana la tradició.

La segona part de l’acte va tenir lloc al pati de l’escola, moments que van ser aprofitats per fer un aperitiu i compartir una estona entre tots els assistents.

Des d’aquí, gràcies a totes les famílies que novament han manifestat el seu suport a l’escola amb la seva presència i amb paraules d’agraïment. I gràcies a tot l’alumnat: heu deixat petjada i sempre hi sereu benvinguts.

2019-05-24T17:19:23+00:00 40 Batxillerat, Famílies, Tutoria|