2n de Batxillerat, a la UPF

/, Relació Entorn/2n de Batxillerat, a la UPF

Aquesta setmana l’alumnat de 2n de Batxillerat ha fet una sortida a Barcelona per visitar la Universitat Pompeu Fabra (UPF). Han rebut informació sobre tota l’oferta acadèmica, el seu funcionament i estil. L’activitat, emmarcada dins de l’orientació acadèmica i programada des de les tutories, té com a objectiu introduir-se progressivament en el coneixement de la vida universitària.

Us deixem aquí les declaracions d’alguns alumnes comentant la visita:

«M’ha agradat i m’ha servit de molt, perquè ens han explicat els seus punts forts respecte a d’altres universitats. També ens han explicat els graus que tenen, i m’ha sobtat una novetat d’aquest any: un grau obert, en el qual pots matricular-te el primer any escollint assignatures de diversos graus si no tens clar què estudiar, i al segon curs ja et defineixes». Nina Midgley.

«M’han ajudat a tenir més clar què vull fer, i m’han explicat  les diferències entre ADE i Economia, que m’interessaven molt. M’ha sorprès com és la vida quotidiana a la universitat: hi ha gent de tot arreu del món, i les instal·lacions són molt grans». Xavi Marsal.

«M’he pogut fer a la idea de com és una universitat per dintre. Ens han explicat molt bé com funcionen els seus graus, i sempre és millor que ens els expliquen allà, in situ, que a l’Escola, et fas més a la idea». Sergi Peguera.

«Com a universitat m’ha agradat molt, tant el seu funcionament com les seves instal·lacions. La llàstima és que no facin el grau que jo vull -Educació Primària-». Alba Tena.

2018-10-18T20:17:28+00:00 40 Batxillerat, Relació Entorn|

L’ESCOLA I TÚ

novembre 2018
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« oct.