2a edició del Troc: Mercat d’intercanvi de joguines

/, 70 AMPA, Cooperem, Relació Entorn/2a edició del Troc: Mercat d’intercanvi de joguines

Des de l’AMPA organitzem la Segona Edició del Mercat d’Intercanvi de Joguines en el marc de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus promogut per la Comissió Europea i que té com a objectiu conscienciar sobre la necessitat d’emprar estratègies per avançar cap a un consum més sostenible a Europa a partir de l’aplicació de “Les 3R”: Reduir, Reutilitzar i Reciclar.

Per aquest motiu, desitgem posar un “gra de sorra” realitzant un altre any el nostre divertit TROC.

QUI PARTICIPA? Tots els infants de primària autoritzats per la seva família.

QUAN? DIVENDRES 23 DE NOVEMBRE. De 17:00 a 18:00hrs.

ON? Al pati de primària (o al gimnàs segons el clima).

QUÈ ES POT PORTAR AL TROC?

(Els objectes han d’estar en perfecte estat i, en el cas dels jocs de taula, sencers)

• Esperem que sigui una acció engrescadora i que puguem comptar amb la participació de tots i totes!
  • Jocs de taula
  • Peluixos / nin@s.
  • Cartes / Cromos.
  • Videojocs.
  • El dia de l’activitat, l’alumnat que hi participi haurà de portar a l’escola els objectes i una manta que servirà per poder exposar-los. Es poden agrupar segons tipus/afinitat.
  • No es farà servir cap tipus de moneda d’intercanvi o sistema d’equiparació. Els infants realitzaran els intercanvis lliurement i fent-ne ús dels propis criteris de valoració i negociació.
  • Les famílies poden ser-hi presents però no intervindran en el procés de negociació i intercanvi ja que és de gran riquesa i aprenentatge per als infants poder-ho fer amb un alt grau d’autonomia. Si s’escau, els representants de l’AMPA i voluntaris de la Projecte Escola Verda ajudaran en el procés de negociació i intercanvi.
  • En acabar l’activitat, l’alumnat haurà de recollir els seus objectes no intercanviats amb opció de poder donar-los a CARITAS SITGES en cas de voler desprendre’s.

Junta Directiva Ampa Escola Pia Sitges

TROC-SETMANA EUROPEA PREVENCIO2018- EDUCAMOS-VC

L’ESCOLA I TÚ

desembre 2018
dl. dt. dc. dj. dv. ds. dg.
« nov.